5 egyszerű módszer, amivel csökkentheted az irodai költségeket

Az irodai működés során sokszor apróságok döntik el, mennyire hatékonyan gazdálkodsz a költségekkel. Ha néhány szokást megváltoztatsz, már rövid távon is látványos megtakarítást érhetsz el. Mutatok 5 gyors tippet, amivel te is spórolhatsz az irodában:

1. Nyomtass kétoldalasan
A legtöbb nyomtató képes automatikus duplex nyomtatásra. Ha beállítod, rögtön felezheted a papírfelhasználást.

2. Használj energiatakarékos eszközöket
Az irodai gépek (nyomtató, monitor, laptop) energiatakarékos beállítása hosszú távon rengeteget jelent a villanyszámlában.

3. Digitalizáld a dokumentumaidat
Sok papíralapú irat helyett elegendő az elektronikus verzió. Nemcsak helyet spórolsz, hanem nyomtatási költséget is.

4. Vásárolj nagyobb kiszerelésben
Toner, papír, írószer – ha nagyobb mennyiséget veszel, általában olcsóbb darabárat kapsz. Ez hosszú távon biztos megtakarítás.

5. Gondolj a fenntarthatóságra
A szelektív hulladékgyűjtés nemcsak környezetbarát, hanem elősegíti a felelős vállalati működést is. Egyes újrahasznosított papírok ráadásul olcsóbbak is lehetnek.

Ha papír- és írószer beszerzéshez keresel megbízható forrást, érdemes szétnézned ebben az irodaszer webáruházban.

Megjegyzések

Népszerű cikkek

Irodai szék útmutató: hogyan ülj kényelmesen és egészségesen?

Ergonomikus billentyűzetek és egerek – miért éri meg befektetni?